ماژول مدیریت ارتباط با مشتریان SAP
مشتریان کسبوکارتان را بشناسید و برای آنها تجربهای متمایز خلق کنید.
راهکاری برای افزایش وفاداری مشتریان
کشف کنید مشتریان چگونه به سراغ شما میآیند و چگونه میتوان آنها را به مرحله وفاداری به برند ارتقا داد.
مخاطب را بشناسید.
نیازهای مخاطبان خود را درک و پیش بینی کنید. دیدی یکپارچه از مشتری دریافت کنید و برایش تجربهای متمایز خلق کنید.
مشتری را از مرحله آشنایی به مرحله وفاداری برسانید.
با تحلیل داده مشتری و شناخت رفتارشان بهترین پیام را در بهترین لحظه و با بهترین کانال برای آنها ارسال کنید تا اثربخشی فعالیتهای فروش و بازاریابی شما بیشتر شود.
سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان
- قابلیت ایجاد برنامه ریزی ،سهمیه بندی و پیش بینی فروش
- تعریف اهداف فروش و همچنین بخش بندی مشتریان
- مدیریت و نظارت ذخیره داده های مهم درباره مشتریان ،محصولات و رقبا
- مدیریت نواحی فروش ، و اختصاص فروشندگان به ناحیه های مختلف
- تعریف پورسانت برای عاملین فروش
- مدیریت قراردادها حسابها
- مدیریت فعالیتها عاملین فروش و همچنین ویزیت مشتریان
- مدیریت فرصتها
- مدیریت استعلامات و سفارشات فروش
- برنامه ریزی حسابها(به منظور برنامه ریزی و تنظیم درآمد ، هزینه ها ، و....)
- مدیریت فعالیتهای فروش (مدیریت تماسها و ایمیلها درخواستهای مشتریان)
- مدیریت فرصتها(ایجاد برنامه های فروش با استفاده از تجزیه و تحلیل داده های برنامه ریزی شده
- به منظور فراهم نمودن بستر پایه برای برنامه ریزی فروش و تولید)
- تعریف کمپینهای فروش (با قابلیت تاکتیک، هدف ، تاریخ و ...)
- مدیریت شکایات مشتریان
نیاز به مشاوره دارید؟
اگر قصد آشنایی بیشتر با این راهکارها را دارید فرم دمو را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما برای اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیرند.