راهکاری جامع برای خلق تجربه متمایز مشتریان، مدیریت نقاط تماس مشتری و بهینهسازی کانالهای خدمات
وفاداری مشتریان را افزایش دهید.
با حل مساله مشتریان، وفاداری آنها را با راهکارهای شخصیسازی شده از طریق کانالهای متفاوت خدماتی افزایش دهید.
درآمد بخش خدمات را افزایش دهید.
با افزایش ثبات سیستم و بهبود کیفیت خدمات، دوره حل مساله مشتریان را کوتاهتر کنید، بیشتر به آنها خدمت کنید و آنها را با کیفیت بالای خدمات، ترغیب به تمدید پشتیبانی کنید.
سیستمهای خدمات پس از فروش
- تعریف اقلام گارانتی
- صدور دستور تعمیر و خدمات پس از فروش دوره ای
- صدور دستور خدمات پس از فروش دوره ای
- تعریف کمپین ها و اعمال تخفیفات ویژه
- فراخوانی گروهی مشتریان برای تعویض/تعمیر ناشی از تشخیص وجود مشکل
- محاسبه بهای تمام شده خدمات و کالا
نیاز به مشاوره دارید؟
اگر قصد آشنایی بیشتر با این راهکارها را دارید فرم دمو را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما برای اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیرند.